Söndag!

Ja, det är som vanligt, uppdateringarna flödar som ni märker! Haha :)

Så vad har då hänt sedan sist? Ingenting och samtidigt allting. Jobbade hela förra veckan. Även om det var jobbigt och grejs, så kändes det ändå gött att ha något att göra. Så en kombination mellan jobb och ledighet vore perfa! Denna veckan ska jag jobba på fredag som det ser ut nu, och på fredag händer annat skoj också :) Återkommer nog om det!

En del festande har det såklart blivit! Igår var jag ute med brudarna, riktigt skoj! Förfesten var kul, jag var gott full och sedan drog vi iväg till Ankan. Denna kära Ankan som jag gillar mer och mer! Har ännu inga planer för kommande helgen, (förutom på fredag då) men det lär dyka upp! Och jag är ju inte den som tackar nej till utgång :P Haha!

Ja, det var väl typ det. Höres!

Musiktips: My love is your love - Whitney Houston
(Ja, jag är en av de som lyssnat in mig på henne nu efter dödsbeskedet, och som ni vet, har jag väl hittat en låt jag gillar så rullar den konstant. Som tur är har hon gjort några bra så jag kan byta emellan!)

Kommentera inlägget här: