Sopor

Okej jag tjatar men den här tröttheten är inte att leka med. Och inte huvudvärken heller för den delen. Som tur är mår jag bättre på eftermiddagen än på förmiddagen, men det betyder inte att jag mår direkt bra. Men så länge jag slipper det där jävla viruset (eller något ännu allvarligare) på balansnerven så bör jag vara någorlunda "nöjd". Så nu håller jag tummarna så himla mycket för att jag inte blir mer dåligt, jag vill verkligen ha en bra tid i Stockholm :)
Förresten, när jag var liten såg jag och syrran ofta på en film vid namn Sopor. Hade inte sett den på många många år men såg om den förut. Sjukt kul! Alla minnen och sångerna och replikerna som man mindes. Åh!
 
Sov du lille svensk, sov du lilla svenska, avlångt som en säng ligger Sveriges land...
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: