Jobb

Godmorgon! Har haft en alldeles underbar vecka och helg hos pojkvännen men nu är det jobb idag och skola imorgon som gäller! Sådär lagom kul, hade ju såklart hellre stannat kvar i sängen med honom. Arbetet som ska vara klart imorgon är jag klar med och jag har till och med hunnit med att komma halvvägs på nästa veckas uppgift! Inte illa pinkat det!

Känns som att jag bor hos pojkvännen nu, är i stort sett bara hemma och byter kläder :) Men nu ska han visst rensa en hylla i garderoben till mig, yes! Tar ju med mig mer och mer grejer dit nu som jag sen lämnar kvar. Nästa steg är att ta med träningskläder så jag har något att sysselsätta mig med mellan pluggningen. Pluggar dessutom sjukt bättre där än hemma och jag behöver träna på att vara själv. Känner ett pirr i magen när jag tänker på hur lyckligt lottad jag är! Och med honom vid min sida känns det som att jag klarar allt, det är bara att ta ett steg och sen nästa och försöka fokusera på det som får mig att må bra.


Bilden är från släktträffen i Leksand, utsikt från bystugan!
Kommentera inlägget här: