Fredag

Nu har min läkare ringt mig och vad vi kom fram till ungefär:

Någon av deras kuratorer ska kontakta mig, dock så är det rätt lång väntetid men de är väldigt bra och omtyckta.

Jag ska inte öka dosen av min medicin då man kan bli väldigt trött på dagen samt att man ökar kraftigt i vikt.

Medicinen fungerar bättre än förra och den hjälper med en del, t ex sömnen.

Bra för mig att få prata med någon så att vi kommer till botten med mina långvariga problem samt att jag lär mig att hantera dem.

Om jag behöver långvarig kontakt kan det antingen ske via kuratorerna på vårdcentralen eller så kan de skicka mig vidare till öppenpsyk.

Så allt som allt känns det okej. Det är en början iaf.

Nu ska jag käka frukost, varm oboy med smörgåsar. Sen blir det mys vid tv:n och lite plugg medan J jobbar.
HAIDISBLOG -:

hoppas du har en bra dag :D

Kommentera inlägget här: