Han får henne alltid

Nu har det varit sådär dåligt med uppdatering igen, inte bra! Inspirationen och motivationen har varit låg samt att jag haft fullt upp denna vecka med att hålla mig sysselsatt. J jobbar hela veckan från 06.30-19.30 och jag gillar inte att vara ensam. Så jag har pluggat, målat köksbordet, börjat på gym, shoppat inredning samt lagat mat till J. Lägger upp lite bilder från senaste veckan.

Imorgon ska jag tvätta (hoppas det går bättre än sist då luckan fastnade med tvätten i) och handla något till min vän som flyttat till ny lya. Och sen på kvällen ska jag förbi henne och se hur det ser ut samt käka tacos, yay! Dock hinner jag inte träffa J imorgon förens sent på kvällen och då sover han säkert stackarn :) Han har verkligen slitit den här veckan och haft jätteont i foten :(

På lördag ska vi sova lääänge och mysa och kanske bort en sväng på kvällen :)

























Kommentera inlägget här: