Buuuuuuuuuuhuuuuuuuuuu

Buhu! Min blogg.se app har hakat upp sig så går inte att blogga därifrån :( Satt igår hos Johans föräldrar och försökte blogga men deras internet är ju sååå segt! Det jag hade tänkt skriva var i alla fall att Johan skulle jobba natt (vilket han nu har gjort) och ska även iväg inatt och jobba. Tråkigt eftersom jag sover när han jobbar och när han kommer hem går jag upp. Så idag har jag knappt hunnit prata med honom :/ En annan grej som suger är att jag kanske inte längre har något sommarjobb. Har varit på samma jobb i 4 år under somrarna och det är samma jobb som jag fortfarande är anställd hos. Båtbussarna som jag brukar jobba med under sommarna kanske inte blir av i år då bolaget som kört åt oss konkat... Fy fan va tråkigt!  Jag älskar verkligen mitt jobb och jag har verkligen sett fram emot sommaren detta året. Så jävla typiskt :( Så just nu känns allt bara fett tråkigt och jobbigt. 
 
Ska försöka tänka positivt även om det just nu känns jävligt svårt. Allt känns så jävla ovisst på något vis. Jag som tänkte att sommaren skulle bli amazing... Fuck my life.
 
Ska sätta mig och titta på något på tvn eller varför inte lite OC för att skingra tankarna.. Johan är iväg och käkar med en polare nu och kommer hem om nån timme. Ska spela lite tv-spel sen när han kommer hem igen så kanske jag blir på bättre humör. Vill ju passa på att njuta av den lilla tid vi får tillsammans idag. Han åker iväg vid 02 och kommer hem tidigt imorgon bitti. Blä. Ska se om det hjälper att starta om mobilen annars kanske jag får radera appen och ominstallera. Vill ju kunna blogga från mobilen, 99% av mina inlägg kommer ju därifrån. Så håll ut mina vänner!
 
 
Kommentera inlägget här: