Du kanske aldrig når dit du vill nå men du når mig. Du kanske aldrig får den du vill få men du får mig.

Mmm! Johan har överträffat sig själv igen och lagat supergod mat! Tur att jag har honom :) Detta fina glas-underlägg har jag också fått hem, wiie! Dock var tröjan alldeles för liten så har skickat tillbaka den och ska få en XL istället för M. Gubben jag pratade med sa att medium kan jämföras med XS. Tror fan att den inte passade då! Tycker ju att de kanske borde skriva ut det på hemsidan... Men men, ny tröja blir det iaf! Nu ser vi pp Gold rush. Vi brukar titta från sängen på kvällarna men har lyckats somna två gånger så hänger inte riktigt med.. Så jag bloggar istället, mycket roligare :p Och på söndag firar jag och Johan att det är 1 år sen vi träffades! Längtar ♥ Det blir mat och mys här hemma och lite presenter på det!




Kommentera inlägget här: