You belong to me

En förkylning som inte vill ge sig, ett svullet öga som gör jävligt ont när jag blinkar och sen huvudvärk på det! Jag som trodde jag skulle bli bättre under helgen och hinna vila. Nope. Så idag ska jag bara ta det vääldigt lugnt och hoppas att skiten går över snart.

Igår var vi och röstade och det gick ju bra. Förutom att vi fick gå jättesakta fram för annars gjorde huvudet så jävla ont. Och jag var inte bakis ska tilläggas. Sen åkte vi ut till Johans föräldrar och fikade :)

Nu ska jag försöka somna om igen eller sätta mig vid datorn. Johan var iväg och jobbade igår kväll men kom hem efter 00 för att en grej hade gått sönder. Så vi får se om han måste jobba inatt igen. På onsdag ska jag iväg till kuratorn kl 11 för sista gången vilket känns rätt skönt. Hinner liksom inte med det under sommaren plus att jag mår bättre nu. Och på söndag börjar båtbussarna! Där har ni en liten update om läget just nu.
Kommentera inlägget här: