När saker förändras

Hej allihopa! 
Har tagit en rejäl bloggpaus vilket inte var planerat utan det blev bara så. Det är så mycket som händer i mitt liv just nu och med det kommer många tankar som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Ibland behöver man bara ta det lugnt och hitta tillbaka till det man lever för. 

Min bästa bästa bästa vän Tove flyttar snart ifrån mig och jag försöker att inte tänka på det för då blir det så verkligt och jobbigt. Men det kommer att bli så sjukt tomt här utan henne och jag kommer att sakna henne så himla mycket. Det är som att en del av mig försvinner när hon flyttar. Även om jag vet att vi kommer att höras och ses så blir det ändå en förändring. Men jag är så glad för hennes skull! ❤

Så det jag försöker säga är att jag kämpar på både i jobbet och privat och jag ska försöka att kika in här lite oftare, även om det bara är för att skriva av mig. 

Kommentera inlägget här: