Thats life

Godmorgon på er! 
Förlåt för att jag inte skrivit här på ett tag, har kommit massa saker emellan hela tiden. Men nu får ni i alla fall en liten uppdatering :)

I onsdags var Johan ute med några polare och jag vaknade kl 03 av att Johan kom hem, dock hade han med sig en av polarna. Haha! Och där låg jag naken under täcket och sov ;) Men jag hann klä på mig innan kompisen kom in som tur var. Så jag somnade igen 04.30 och var lagomt pigg när jag skulle jobba..

I torsdags var vi ute med ett par vänner på Brasseriet och åt trerätters. Såå gott! Men fick jätteont i magen så jag gick och la mig på en gång när vi kom hem.

Igår var jag ledig så vi tvättade och storhandlade och såg på film :) Både Johan Falk och Jurassic world såg vi med Johan Falk var ju såklart bäst! Sen fick jag jätteont i ryggen så jag låg mest och vilade. Som tur är har jag inte ont nu. 

Och nu är vi hos Johans föräldrar och har nyss fikat. Johan ska hjälpa dem med datorn samt såga av en gren. Så vi får se vad vi ska hitta på sen :)


Kategori: Allmänt, Kärlek; Taggar: Glad, Karlstad, Sommar, film, kärlek, ledigt, lördag, mysigt, soft, tvätta;
Kommentera inlägget här: