Glasserian

Efter att ha slappat i sängen halva dagen mötte vi upp ett par vänner och deras urgulliga dotter, och tog en varsin glass på Glasserian i Mariebergsskogen :) Det blåste rejält och var påväg att få ett parasoll över mig ett par gånger haha. 

Jag tog en glass som heter Terassenglassen, väldigt god! 


Sen svängde jag och Johan förbi Ica och köpte middag, det fick bli Toast Slagen till förrätt och entrecote med pommes till huvudrätt. Såå gott och Johan är väldigt duktig i köket :) Sån tur som har honom eftersom jag är värdelös på att laga mat. Men jag lär mig :) Nu blir det nya Johan Falk som jag köpt! 


Kategori: Drömmar, Kärlek; Taggar: Karlstad, Sommar, barn, film, fredag, kärlek, ledigt, mariebergsskogen, mat, middag, mysigt;
Sanna Eriksson:

Så gott! :D

Svar: :-)
Anna

Kommentera inlägget här: