Ostindiefararen

Hej på er!
Hoppas allt är bra med er :)

Jag har haft kaos på jobbet nu i två dagar så har inte hunnit med att uppdatera er tyvärr. Ostindiefararen är på besök i Karlstad och vi har satt in en extra båtbuss som kör just dit. Så förutom två båtar en gång i timmen har vi en båt emellan som går varje halvtimme. Igår fick jag sitta ner och äta kl 15.30 först och hann sitta i 10 min innan det var dags att jobba igen. Idag har det dock varit lite lugnare :)

Och nu har jag ledigt  två dagar! Imorgon ska vi promenera in till stan och köpa en ny mobil till mig, Samsung galaxy S6! Har ju trean nu och har varit nöjd :) Efter det tänkte vi faktiskt gå till Ostindiefararen och titta lite, kan vara lite fränt. Sen ska jag träffa syrran och hänga med henne till Ikea. Måste även köpa fler nagellack!

Sen på lördag fyller farmor 80 år så då blir det kalas hela dagen! 

Kategori: Allmänt Taggar: Karlstad, Sommar, Vänern, båt, båtar, jobb;
Kommentera inlägget här: