It's a beautiful day

Hej! Nu var det riktigt länge sedan jag skrev något här! I torsdags åkte ju Johan till Bråvalla så jag har haft lite tid för mig själv att bara ta det lugnt :) Så det är därför det har varit lite dålig uppdatering här. 

Igår träffade jag mina underbara vänner för en middag ute, så trevligt! Dock åkte jag hem vid 23 eftersom jag skulle jobba idag (och köra bil med alkolås) så det blev rätt lugnt för min del :) Idag har varit en riktigt härlig dag på jobbet och jag har känt mig glad hela tiden! Och imorgon är jag ledig så tänkte passa på att läsa lite bok och bara ta det lugnt :) Sen jobbar jag på tisdag och sen är jag ledig på onsdag, och från torsdag-lördag blir det kväll/natt-jobb då det är Putte i parken :D Ska bli så kul! Älskar att jobba då, så soft! 

Nu ska jag fortsätta att mysa med min man :)


Åt lunch på Möruddens camping med mamma och pappa i fredags, så fint! 
Kategori: Allmänt Taggar: Glad, Karlstad, Sommar, helg, jobb, mys;
Kommentera inlägget här: