Sleep, who needs that?

Hur trött kan man egentligen vara på morgonen? Man tycker ju att man åtminstone någon dag kan öppna ögonen innan klockan är 08.00! Men nej, både igår och idag fick jag verkligen kämpa för att komma ur sängen. Först när jag sminkat klart mig som jag orkade öppna ögonen ordentligt haha! Men så är det och lär fortsätta vara ett bra tag till. Är så mycket i jobbet nu och jag har massor att tänka på och fixa inför båtarna som drar igång på måndag. Men det ska bli rätt gött :) Så på måndag börjar sommaren, i alla fall så ser jag det så! 

Så var förberedda på att bli bombarderade med massa fina bilder på båtar, kommer ju inte vara så mycket annat som händer i mitt liv förutom jobbet de närmaste 3 månaderna ;) Och har ni svängarna förbi Karlstad, ta en tur med båtbussarna! Nu ska jag sova och förhoppningsvis vakna någorlunda utvilad imorgon (tveksamt dock efter 11 timmars jobb idag), god natt :)

Kategori: Tips, Vardag; Taggar: Karlstad, Klarälven, Sommar, Tips, Vänern, båt, båtar, jobb, måndag, sova;
Kommentera inlägget här: