Depression is not a sign of weakness, it means you have been strong for far too long.

Okej då var det beslutet taget. Om det var rätt eller inte- det vet jag inte. Det får tiden utvisa. Men jag måste göra det jag tror är bäst för mig just nu och det är att helt fokusera på att bli bra. För det drabbar inte bara mig, utan hela min familj och min kära pojkvän. Och det sista jag vill är att skada eller såra dem på något sätt. Min plan är att byta vårdcentral, se till att få börja i terapi, börja gymma och ta hand om mig själv. Och kanske en utlandsresa på det för att få lite sol och på så vis öka förrådet av d-vitamin. Allt för att inte bli deprimerad igen. Sen får jag se hur det blir med medicinen, om jag ska öka dosen eller inte.

Imorgon åker jag hem för att på onsdag åka till Strömstad och hälsa på syrran. Känns som att ett miljöombyte är på sin plats nu. Fast kommer ju sakna J förstås.

Så snygga vi är alltså. Verkligen.
Adios for now!
Kommentera inlägget här: