The Sims 3

Har suttit och försökt bygga en replika av mamma och pappas hus i The Sims 3 men det gick inte så bra haha. The Sims fattar inte att det ska vara ett 1,5 planshus, utan gör det till 2 planshus hela tiden. Plus att det inte går att göra exakt som det ser ut, så jag gav upp! Vet ni om det finns några sajter eller andra program där man kan bygga hus och inreda, så säg gärna till :D Vore ju kul att se hur det skulle se ut. För om vi någon gång köper det huset behövs det göras om helt och jag skulle även vilja riva en vägg och skapa ett större kök.
 
Mitt topp från Nelly kom i förrgår men dels var det för stort och sen var det ett svart streck över ena bröstet som inte gick bort, så himla dåligt. Så var förbi Ica och skickade tillbaka det, och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Är lite sugen på att se någon mysig film kanske :)
 
Här är det någon som gjort en replika på huset i Notebook, fränt! Hade inte tackat nej till att bo så haha ;)
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: Bygga, Hus, Inreda, Notebook, The Sims;
Kommentera inlägget här: