Nu är någon annan än jag närmare...

Idag har jag haft en riktig slappar-dag. Sov ca 12 timmar inatt men har ändå varit så sjuuukt trött idag. Orkade med en svinigt kall promenad på 30 min. Och lite pkuggande. That's about it. Ont i armarna o lite i benen har jag också, inte alls kul. Men värst är den här jävla tröttheten. Vet inte vad det kan vara. Men har inte känt mig helt hundra sedan jag blev dålig där vid höstlovet. Och jag som är hypokondriker... fast med läkarskräck..
 
Imorgon blir det skola och på kvällen är det hockey på tv, Leksand-Malmö. Alltid kul :) Och i skolan blir det lite genus tror jag, ser jag fram emot!
 
Ibland saknar jag Håkan. Lyssnar för sällan på honom nu. Men texterna och musiken och han själv är så vackert. Denna låt var det som fick mig att börja lyssna på honom, flera år tillbaka nu. Och sedan dess har jag alltid hittat en låt för att beskriva varje känsla och tanke inom mig. Idag är det denna låt jag fastnat för. Igen. Och sen igen och igen. <3
 
Kommentera inlägget här: