Snark

Det är helt sjukt hur trött en människa kan vara. Det känns som om jag inte sovit på flera dygn typ.. Sov 12 timmar natten till igår, inatt sov jag 9 timmar och ändå somnade jag i soffan direkt när jag kom hem. Och nu är jag lika trött igen. Vet inte vad det kan vara. Ont i lederna också, mest i armarna. När man är såhär trött tar hela kroppen stryk känns det som. Magen känns tom, ögonen hänger inte riktigt med, och hjärtat klappar fortare. Ångest? Jag vet inte. Men blir det inte bättre tills på måndag får jag ringa vårdcentralen och kolla upp det, för såhär kan det inte fortsätta. Jag har massa uppgifter i skolan att göra men det finns helt ärligt ingen energi kvar till det. Fett jobbigt. Ikväll är det hockey på tv, pappa har köpt både chips och ostkrokar :) Hoppas jag är lite piggare tills dess iaf.
 
 
Kommentera inlägget här: