Söndagsmys

Sitter just nu i mitt rum och lyssnar på lite musik, allt från Frank Sinatra och Norah Jones till Chicago och Lars Winnerbäck. Allt från mitt Spotifylista Myyys :) Värre kan man ha det en söndagskväll. Har spenderat eftermiddagen framför pusslet som jag lånat av syrran och nu har jag läst alla bloggar jag försöker följa. Några av de är Kissie (fråga mig inte varför..), Kenza och nu senast Cimon Lundberg. Enda killbloggen jag läser och även om han inte skriver sådär jätteintressanta inlägg så har han ofta fina bilder att kolla på. He's growing on me!
 
Nu hade det inte varit helt fel att ligga på en varm strand i ja typ Australien och softa.. Längtar härifrån! Så i morse letade jag upp gamla avsnitt från en serie därifrån om Livräddarna på Bondi Beach. På så vis får jag iaf SE lite sol. Nice :)
 
Ska till Örebro på tisdag och shoppa lite och tänkte titta om dessa skor (eller liknande) finns. Kollade lite på dem i somras men minns inte vad det var som gjorde att jag inte köpte dem (kanske kunde jag inte gå i dem för att de var för höga, skulle inte förvåna mig om det visar sig vara så..) Något liknande vore iaf fint att hitta, ett par sngga och sköna klackar till våren/sommaren. Blir lite varmt med de klackar jag har snart..
 
Kommentera inlägget här: