Ska jag sluta?

Hej i värmen!
Så synd att inte solen tittat fram så man hade kunnat sola men men. Skönt med lite värme i alla fall :)

Idag har jag mest degat hemma och bara tagit det lugnt. Förnyade lite recept men min läkare ville diskutera om jag ska fortsätta med mina antidepressiva eller om jag ska sluta. Har ju funderat över det så det känns skönt att hon tänker likadant. Plus att jag kan ställa lite frågor också så det är ju bra. Så ska försöka hinna med att boka tid snart. Det är ju ingen panik eftersom hon förnyade det nu så jag har ju tabletter för 6 månader. Men lite läskigt är det ju samtidigt så det känns skönt att kunna prata igenom det först och se vad hon tycker :) Men det känns riktigt bra i alla fall! 

Nu ska jag alldeles strax iväg och jobba, Ulf Lundell spelar här i Karlstad och vi ska ordna med extrabussarna som är insatta. Jag ska väl också sälja bussbiljetter för de som inte har.

Puss på er! 

Så här såg jag ut för nästan exakt 2 år sedan när jag började med medicinen. Tiden går fort! 

Kommentera inlägget här: