Söndag

Hej!
Igår åkte jag hem till Tove efter att vi varit hos Johans föräldrar. Vi åt tacos, drack öl och drinkar på balkongen och sjöng med till Spotify på högsta volym. Just like old times! Så himla kul! Sen tog vi till en uteservering och sen cyklade jag hem. Johan skrattade glatt åt mig när jag kom hem, blev visst lite full ;)

Idag tog vi sovmorgon och sen gick vi och köpte ingredienser till en ryttarkaka som jag bakade. Vi fick nämligen besök av ett par vänner och deras dotter så jag ville ha något att bjuda på :) Riktigt gott blev det! 

Och sen degade vi i sängen innan vi lagade middag, hasselbackspotatis och pepparbiff fick det bli. Imorgon ska vi jobba båda två men jag är ledig några dagar i veckan och det ska lovas sol! Äntligen :D

Kategori: Allmänt Taggar: Baka, Sommar, helg, ledigt, middag, mysigt;
Kommentera inlägget här: