Bikini


Är helt kär i denna bikini! Köpte två nya förra sommaren som fortfarande passar men saknar en som man kan ha när man solar så man slipper få märken. De jag har är som en BH så hade varit skönt att ha en där man kan ta bort banden. Sen är den ju så himla söt! 

Imorgon är det dags för jobb igen och jag längtar verkligen inte. Det har varit så skönt att bara ta det lugnt och njuta av livet. Dessutom har jag 4 dagar i sträck nu som jag jobbar och det är inte så kul.. Men jag försöker hålla ut och tänka på att det är sista sommaren nu som jag jobbar. Nästa år ska jag fan ha semester! 

Vi hörs mer imorgon! 💕
Kategori: Kläder, Vardag; Taggar: Badkläder, Sommar, jobb, kläder, shoppa;
JUNITJEJ:

Jättefin bikini!

Svar: Ja visst är den fin!!
Anna

Sarah:

Fin bild :)

Svar: :)
Anna

Kommentera inlägget här: