Fransförlängning

Hallå igen!
 
Har precis sett världens mest ångestfyllda film, Shutter Island. Fyy fan vad obehaglig och jag är så mind-fucked just nu haha! Den var ju bra men jag kommer nog aldrig se den igen. Så vill ni bli lite galna i huvudet, se den!
 
Just nu pratar jag i telefon med Tove och vi är såå sugna på att göra fransförlängningar! Vi har kollat på några olika ställen i Karlstad och nog hittat en vi ska gå till. Dock ska vi vänta nån månad till så vi hinner ju längta :) Vore såå gött att ha fina, långa fransar då jag har så himla korta fransar. Får välja några i mindre modell då jag har små ögonlock så att inte fransarna tar över hela ögat haha. 
 
Vad tror ni om det? Har ni tips på bra salonger/personer i Karlstad som gör fransförlängningar?
 
Ungefär så här tänker jag mig att det kommer se ut på mig :) Nu ska jag lägga på så att jag kan filma lite haha :P
 
 
Kategori: Skönhet Taggar: Fransförlängning, Karlstad, film;
Kommentera inlägget här: