En ny bok!

Jag läser aldrig böcker, alltså aldrig. Kanske bläddrar igenom en bok under sommaren, är den bra tar det mig i alla fall några veckor innan jag läst ut den. Jag kan inte sitta stilla så länge plus att det är svårt att koncentrera sig. Måste läsa om hela tiden och sen börjar man tänka på annat. Och får läsa om igen. Men jag inbillar mig att jag kommer att gilla det mer när jag blir äldre. Hur som helst så har jag nu köpt mig en ny bok! Hittade den på nåns instagram för något år sedan och nu kom jag på att jag ju skulle läsa den :) Den verkar riktigt bra och toppen att ha något att läsa på stranden till exempel! Och om det går bra med denna bok har jag 3 böcker till som väntar på hyllan som jag glömt bort haha!

Och nej, jag ska inte ha barn än på ett tag. Men kan ju va bra att ha då plus att jag gillar författaren ;) 

Kommentera inlägget här: