Längtar!

Idag fick jag sova ut tills jag vaknade och det var såå skönt! Sen låg jag i sängen och kollade på tv tills klockan var 15.30 haha. Fast jag vek in tvätt och fixade lite också så helt lat var jag inte ;) Sen drog vi ut till Johans föräldrar och käkade och njöt av utsikten. Vi ska vara hundvakter i en vecka under sommaren vilket är som balsam för själen :) 

Och jag håller på att längta ihjäl mig tills fredag då vi åker till Göteborg!! Ska bli såå mysigt ♡ Första gången vi åker bort själva och umgås bara vi två. Strosa runt i Göteborg, gå på rockkonsert, snosa bebis och bara njuta av livet! Åhh ge mig fredag nuuu :D 

Så här fint bor Johans föräldrar! Med Vänern runt hörnet och jag njuter av utsikten varenda gång vi åker dit. Inte helt fel att passa hundar här inte ;) 


Kategori: Drömmar, Kärlek; Taggar: Foo Fighters, Hus, Karlstad, Sommar, Ullevi, Vänern, helg, kärlek, ledigt, mysigt, tv;
Kommentera inlägget här: