Blodprov

I morse gick jag upp extra tidigt för att hinna till vårdcentralen innan jobbet och ta blodprov. 30 (!!) minuter fick jag vänta innan det var min tur. Dock så hade de haft stängt i 2 dagar så det var nog därför det var så mycket folk. Men nu är det gjort i alla fall så det är bara att vänta tills läkaren hör av sig. 
Ser helt blåslagen ut på armen nu haha! Dock lyckades sköterskan träffa rätt på en gång vilket inte alltid händer :) 5 rör tog de och jag som trodde att de bara skulle kolla en liten grej haha (hade tydligen en rätt hög dos av en av medicinerna jag äter (för brist på folsyra)  så de sänkte den och skulle väl bara dubbelkolla att värdena sjunkit trodde jag). Men vi får väl se! 



Jag har helt glömt bort att det är fredag imorgon och helg! Sista helgen och gissa om jag ska soova, har varit helt slut hela veckan! Sen ska jag njuta och hitta på massa roliga saker :) 
Kategori: Allmänt Taggar: blodprov, vårdcentral;
Kommentera inlägget här: