Dresses

Guud va skönt det var att komma hem och landa i sängen! Utbildningen gick bra men det känns ju att man jobbat 10 timmar. Lika bra att vänja sig då jag under sommaren jobbar 10 timmar de dagar jag jobbar. Och imorgon blir lika lång fast börjar kl 12 så får sovmorgon iaf, ska bli såå skönt :D 





Alla klänningar kommer från Nelly

Jag har ju en viss fallenhet för klänningar och ändå går jag in och kollar på just det, att man aldrig lär sig!? Tror att det alltid kommer att vara min grej och speciellt långklänningar har jag fastnat för på senare år. Men nu har jag 7 stycken och så ofta blir det ju inte att man använder det. Och min nya grej ska bli att om jag köper ett nytt plagg så ska ett bort! Kastade ett par svarta jeans igår med hål i så ska se om jag hittar några fina i helgen :) 
Kategori: Kläder Taggar: Internet, Nelly.com, Vitt, kläder, klänning, shoppa;
Kommentera inlägget här: