Fyndat på stan!

Jag är såå kär i mina nya vita byxor! Köpte först 2 st på Gina men sen såg jag dessa på Never demin och typ dog ;) Och som tur är passade de perfekt så det var bara att svansa iväg till Gina igen och lämna tillbaka de andra, typ 15 minuter senare haha. Johan tyckte det var så pinsamt så han vågade inte följa med in när jag skulle lämna tillbaka. Men det blir ju ofta så, att man verkligen behöver något och köper ett par som man inte är 100% säker på men som duger. Och man vill ju inte chansa ifall man inte hittar några andra liksom. Men jag är såå nöjd i alla fall!
 
Sen hittade vi ju även regnkläder till mig, solglasögon till oss båda, bilmugg till Johan och yoghurtbägare till mig :)
 
 
 
 
Kategori: Allmänt, Kläder; Taggar: Blått, Karlstad, Vitt, Yoghurt, helg, kläder, shoppa;
Kommentera inlägget här: