Klädkod blått

Jag och Johan har blivit bjudna på student och klädkoden är blått.. Hmm. Jag äger ju typ ett par blåa jeans, en blå topp och en blåvit kavaj. Men jag har ju i alla fall en topp som jag gillar men nu är frågan vad man ska ha på sig på nederdelen? Känns ju tråkigt med jeans men i så fall ett par vita, vilket jag inte har. Så jag funderar på att köra på en vit kjol till, hade inte det varit fint och passande? :) Dessa hittade jag på Nelly och de var ju rätt fina. Får kolla lite mer på stan i morgon annars får det i värsta fall bli jeans till.. Jag har två blåa klänningar hemma men de är för små, jag älskar ju annars att ha på mig klänning. Men som sagt, kanske hittar något passande i morgon! Mycket lättare för Johan, en blå skjorta och så är det klart haha!
 
 
 
 
 
 
Kategori: Kläder Taggar: Karlstad, Nelly.com, Student, kläder, klänning, shoppa;
Kommentera inlägget här: