Premiär

Grattis mamma på mors dag!! 

Vaknade av att Johan kramade om mig kl 11.30 och fick lite småpanik över att klockan var så mycket. Sen åkte vi ut till mina föräldrar och åt god mat samt rabarberpaj till efterrätt :) Mycket gott! Efter det blev det två timmars jobb och nu är vi äntligen hemma. Vart tog dagen vägen liksom? Imorgon börjar båtbussarna och jag kommer ha hur mycket som helst att göra, typ hela sommaren. Men förhoppningsvis kommer jag in i det. Och så länge jag tänker positivt, försöker vara glad och ser framåt så kommer det gå bra :) Sen får jag tänka att det är sista sommaren jag gör så då borde det gå lite lättare. För nu blir detta min sjätte sommar och jag vill verkligen inte göra en sommar till. Jag kommer inte att palla det. Men så har jag ju sagt i 2 år nu men nu menar jag det verkligen. Så vi får se!

Några bilder på båtarna som kör i år. Kommer bli mycket såna bilder framöver haha! 


Kategori: Allmänt Taggar: Karlstad, Klarälven, Sommar, båt, båtar, helg, jobb, vatten;
Kommentera inlägget här: